Umut_aras Hep bu ay için daha kolay derlerdi ama benim için öyle olmuyor ilk beş ay çok iyidir ama artık bel ağrıları agirlaşma enerjim bitti gözlerimi acamiyorum yemek yeyince bir garip yemeuince bir garip artık daha zor geciyor