Sema68 Transferin 12 günü Beta HCG 786. 1 " Öncelikle Rabbim isteyen herkese nasip etsin Bu benim 4 denememdi hep hayallerimde yaşattım çok şükür bugüne 2024 ün hediyesi Rabbim sağlıkla kucagıma almayı herkese nasip etsin 🙏
tgbmerve Sema68 çok sevindim canm dualarimiz kabul oldu kimyasal felan da değil bu değerler , hadi bakalım şimdi 6. Haftada kese içinde bebeği görmeye , şimdi kaç sın sat a göre
tgbmerve Sema68 evet , transfer tarihini de soruyorlar ama ben şuan başka Dr la takipliyim , son adet baz alınıyor he ryerde
tgbmerve Sema68 nadiren gozkuyor ama en erken 5 te gözüküyor , 5+0 da benim daha 5mm di . 27 gunluksen 3+6 oluyorsun ama. Sat i bana yazarmisin
Becuk Sema68 hayırlı olsun çok sevindim👏 Allah isteyen herkese nasip etsin. benimde transferin 10. Günü. Salı günü kontrol günüm. Sizde hiç belirti olmuş muydu? Test yapmak istemiyorum korkuyorum negatif olursa diye
Sema68 Becuk kasıklarım da ağrım vardı benim göğüslerim şiş ve benim az agrıyo dur vücut kırgın düşüyor Rabbim sizede nasip etsin inşallah test yaparsanız çıkacaktır dua ettim size 🙏
tgbmerve Sema68 canm transfer değil son adet tarihin gecerli hafta hesaplamasında. Ben 14 Ekim’de transfer oldum ama son adet başlangıcı 26 Eylül burdan hespalaniyor herşey
tgbmerve Sema68 bu cumartesi kontrole cagirdiysa 4+5 te bakacak kese gözükür sadece oda alttan muayne ile