Evet kızlar bu hastanede bu sabah doğum yaptım normal doğum dün sabah 9 da yatışım yapıldı taki bu sabah9da doğum yaptım 24saat suni sancı çektim ebelerin her biri bir birinden betermi hepsi hiç bisy söze gelmiyor cahilim normal doğum nedir bilmem ıkınma nedir bilmem hepsi aynı şekilde ozaman git burda yapmaa seninle mi uğraşcaz demekten ve daha can sıkıcı şeyler şu 24saat aynı Rabbim bı ben bilirim benim suyum geldi sancım yoktur yavaş yavaş heps i oldu refakatçi kesinlikle almıyorlar görüş bile yokk eşim daha bebeğini doğru düzgün görmedim tek başımayım elimden telefonumuda aldılar ailem bişey diyince rezil kepaze ettiler beni merak ettikleri için yani anlicaginiz ölsem de daha bu hastaneye gelmem yarın olsun hemen defolup gitmek istiyorum sabahci ebelerde aynı rezil gecesi aynı. Rezildiler 33bin TL özel hastane pahalı diye gitmemiştim keşke verseydim her kuruşu iyiydi en azından agrimizla cahilligimizle rezil olmazdık.