HafsaAmine tam 5+0 da gitmiştim 5 mm di küçük dedi geri dedi ya zaten 3. Tüp bebek olmuyor du beni benden ettiler , kendi tüp bebek Dr um 6 da istemişti , 6. Haftada orası kontrole cagirid i gittim bebek 5 mm olmuş kalp atışı var zaten takilmayin üzülmeyin boşuna , siz en erken 6 da gidin Dr a yada 7 de felan . 14 . Haftadayiz küçük dedikleri kese herşey yolunda büyüyoruz hafta olarak ilerdeyiz bile