Nerde o eski karlı yılbaşılar ❄️ yaşım 34 olduğu için diyorum bunu😀 öyle kar yağardı ki her yılbaşı. Karadenizde ailemle güzel bir akşam geçirirdik. Şimdi evlendim istanbuldayım. Eskisi gibi değil yılbaşı akşamları. Bari bu forumda kar yağdı da gördüm. Duygulandım🥺