Aylasss97 Kızlar 39+4 karnımda bügün gün içinde bebek çok toparlanmaya başladı , acayip , ağrım yok ama toplayınca ağrıyor karnım , kimin öyle oluyordu ?? Niye oluyor
Nare-21 Aylasss97 aa bende de öyle olmaya başlamıştı 34 haftama 15 gün kala 34 olunca doğurdum acil sezaryana aldılar. İnşallah bu gebeliğim de de olmaz
umrumdadegil Aylasss97 takip et kasılma sıklığını düzenli mi kaç dakikada bir geliyor düzenli değilse yalancı olabilir
Bayramiye Benim doktorum yalancı sancıların bu şekilde olduğunu bebeğin toplandığı şeklinde tarif etmişti kasılma bu normal yani korkma
Nare-21 Aylasss97 çünkü bebek çok aşağı inmişti açılmam olmuştu hemen sezaryana aldılar zaten 15 günde küvezde kaldı bebeğim 2. Buçuk kilo doğdu