Acemiiiii Birkaç haftadır bilek ve parmak ağrısı yaşıyorum. Başına gelen oldu mu? Karpal tünel sendromu deniyormuş sanırım. Bunun bir tedavisi var mı?
Acemiiiii KuzeyinAnnesi10 çok fena bir şeymiş ya. Doğumdan sonra da geçmiyor diyen oldu çok korktum. Sürekli acı var. Hiçbir şeyi tutamıyorum
Acemiiiii KuzeyinAnnesi10 ovmak bile fayda etmiyor. Sinir sıkışmasıymış sanırım. Doğumdan sonra ödemlerle beraber geçmesi dileğiyle 🥹