Basinc Mide yanması durdu mide ve kaburga baskı azaldı sırt ağrısı bel ağrısı azaldı bebek doğum kanalınamı girdi i sizce doğum yakınmı fikirlerinizi bekliyorum
Vandb Basinc evet benimde 36dan sonra rahatlama olmuştu 39.hagtada doğum oldu o 3 hafta mide yanması falan baya rahatlamıştı
Basinc lilasmom_ ay hadi İnşallah ya rabim herkese hayırlı zamanda hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah
NurCan58 Haftadayım doktor bebek doğum kanalına inmiş dedi ama ben uzanırken nefes darlığı cekiyorum, karnımın indiğini görmüyorum, erken dogum riskim var ama henüz bir dogum belirtisi yok, karnım sürekli sert:( ya bazen sertliği uyandırıyor beni şu an hareketlerini karnımın ortasında hissediyorum. Sizin belirtiler kanala girdiğini gösteriyor büyük ihtimalle öyledir..
Basinc NurCan58 sırt üstü uyudugunuz zaman nefes darlıgı oluyor bebeğe kan akışı yavaşlıyor tehlikeli oluyor bebeğin hareketleri göbeğin ortasında sağda solda değişiyor serlikte oluyor normal bunlar