Cerensolmaz Selam kızlar benim adetim 29 aralıkta bitti.Dün ve bugün ovulasyon testi yaptım fakat ben yumurtlama dönemim hangi gün olduğunu nerden anlayacağım 2 testi de atayım şimdi siz acil bakıp söyleyebilir misiniz rica etsem
Cerensolmaz Cerensolmaz bu bugünkü olan testin sonucu düne göre çok çok daha belirgin çizgi oldu ve hemen oldu yani kesinlikle bekletmedim
Yaprak- Cerensolmaz canım en iyi ebru Ceylan’ın ovulasyon la ilgili videoları var yutupta aç izle 10 dk sonra fotoğraf çek t koyu olacak yumurtlama için
MNesemm Cerensolmaz önemli deyil bak buda benim testlerhttps://mutluresim.com/images/2023/12/31/nTtaws.jpg
Cerensolmaz MNesemm tamamdır bunu öğrendiğim çok iyi oldu ben sadece o çizgi belirene kadar yapılıyor sanıyordum adete kadar yaparım çok teşekkür ederim