Hayatnur_blr12 canm benim 3. Tüp bebek denemsi , 3+5 te kahverengi leke ve içinde kırmızı pihtilarla dusuruyorum sandım test günümde değildi daha transferin 7. Günüydü. Proluton Depot yapıldı haftalık, sabah 2 akşam 2 fitil kullandık 10. Haftada bıraktık 3 gün sonra hooop bir ped dolusu geldi apartopar Dr a kanama nerden asla anlaşılamadı herşey yolunda denildi günlük iğne fitile başlandı , sonra düzeldi dedik😩😩 sancı oldu birden rahim bbebegi aşağı itmiş çocuk sıkışmış düşecek dediler yine ilaç istirahat , 14. Haftadayiz bebekte sorun yok ama ayrı iki Dr takip ediyor biri tüp bebek Dr um biri riskli gebelik Dr um sebepsiz dediler gönlünü ferah tut , sen stres yaparsan eğer düşer bebeğin dediler . İlk 3+5 deki kanama ama rahim icnde ultrasonla da gözüktü ve 6. Haftaya kadar rahim içinde kanama alanları vardı. Riskli gebelik Dr um dediki sen elinden geleni yapıyorsun yiyecek ekmeği varsa yaşayacak korkma , gerçekten yaramaz bir oğlum olacak doğacak gelecek inanıyorum , korkmayın dua edin bol bol benim gibi oturup ağlamayın lütfen Dr enson psikologa gonderecem seni demisti