Miniksusamtanesi Drkmls Tansiyonunuz kaç çıktı ki ben de de bu aralar Yüksek tansiyon sorunu var ama daha çok küçük bebişim ama çok duydum tansiyon yüzünden erken Doğum veya Allah korusun bebekte gelişim geriliğini hayırlısıyla bebeği kucağınıza alırsınız inşallah
Miniksusamtanesi Drkmls benim de 15/9 ya da 14/9 çıkıyor hep Yüksek tansiyon dedi doktor ilaç verecek sanırım bugünkü kontrolde o yüzden sordum yani normal değil normal tansiyon 12/8 olur.
Drkmls Nalanktl Gamzearin hamileliğin son zamanların daha da düşük olması gerekiyormuş. Evet normal insana göre normal ama hamilelikte yüksek kabul ediliyormuş. Son 10 günde bebeğim kilo almamış ve suyum çok azalmış.
Tubbb Drkmls haftan çok iyi çok şükür. Tansiyon için evet erken olabilir 17/10larla acil doğuma alınanları okumuştum. Ama bebeğin kilo almaması ve suyun azalması çok çok önemli. Doktoruna güveniyorsan artık biraz rahatlamaya çalış. Bebeğin için en azından
Alev3458 Tansiyon yüksekliğinden dolayı doktor sezeryanı mı önerdi. Bende tansiyon hapı kullanıyorum yükseldiği için. Haftam 31+6 şuan. Benimki daha küçük😔
Drkmls Alev3458 Miniksusamtanesi benim 38 olduğu için beklemenin anlamı yok dedi. İlaç veremem dedi. Yarın sabah sezeryan olucam. Sizin doktorlarınız ne önerir bilmiyorum belki benim haftam dolduğu için ilaç vermedi. Çünkü yüksek tansiyonun tek çözümü doğum dedi.