Merhaba. 29-u sezaryen oldum bu gün oglen hasteneden ciktim. Cikarken tansiyon, ateş dikislerimede baktilar. Her sey cok iyi dendi. Simdi atesimi olcdum 37.8 mis neden ola bilir acaba?( sutum acik renkte geliyor ponpayla sikinca damla damla hemen akiyor bebek emmiyor ama bir sabah emdi o kadar. Acaba neden olmus olabilir? Sutten ola bilir mi? Atesim olucak kadar sutum varmidirki. Bebegimde emmiyo uzuluyorum((( doktoru aradim bu gunde kalsaydin hastanede dedi antibiyotik alin vurun dedi. Korkuyorum(((