Fadimerdgn bende 4+3 üm doktor 2 hafta sonrasına çağırdı kalp atışı için ama ben 7 haftalıkken gidicem duyamazsam diye korktuğum için geç olsun güç olmasın bence çünkü duyamamak çok stresli bir durum duyamazsanız stres içinde 1 hafta beklemeyin derim tabi ki sizin kararınız daha önemli ♥️ ama ne olursa olsun stres yapmayın en büyük düşman stres