Ucarbabyy cennetomrum üzülmeyin ne olur aksine yemenize içmenize dikkat edin sütünüzü hep siz götürün ben hep kendim götürmüştüm geldiğimi hisseder diye sürekli süt götürmek istiyordum birde bir tane şapkasını yanına bıraktırmıştım sonra onu almıştım kokusu bile yetti inanın çabucak kavuşursunuz inşallah
miniksevdamm cennetomrum asıl onun için yemek zorundasın. Sen ye sütün olsun o eve gelince ona bakacak gücün olsun o senin her anını hissediyor maalesef çok zor bende yaşadım inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur yanına gelir 🌸
rapuz cennetomrum anne sütü elbette tek seçenek değil. Olmuyorsa asla kendinizi üzmeyin. Ama sağım yapmayı da ihmal etmeyin yine gelir sütünüz. Bebek etmediği için beyne sinyal gitmiyor öyle düşünün sağdıkça gelir
Olivia cennetomrum asıl bişey yemezseniz ona haksızlık yaparsiniz 🥺 şuan onun sizin sutunuze ve gücünüze ihtiyacı var ne yaşadığınızı çok iyi biliyorum benimki de 1 ay yattı yaşama şansı nerdeyse hiç yoktu ama suan 5 yaşında kardeşiyle oynuyor . Aranızdaki bag çok onemli hissettiklerinizi hissediyor bebiş o yüzden umutsuz olmayın sağlıklı kalmaya çalışın çünkü bebeğinizin gücünüze ihtiyacı var Allah şifa versin ❤️❤️
cennetomrum Olivia amin teşekkür ederim ❤️🙏sizede çok geçmiş olsun Allah’ım kimseyi evladiyla sinamasin 🙏benim 3 gün oldu küveze alınalı amaa Allah korusun sankii senelerdir ordaymis gibi hissediyorum çok kötü bi durum Allah kimseye yaşatmasın 🙏
Olivia cennetomrum amin sizde bir an önce kavuşun inşallah gerçekten yaşamayan anlamaz çünkü çok zor 🥺🙏
Zeyasln cennetomrum süt sağmıyormusunuz ben devamlı süt sağdım için yemek yemediğim zaman suçlu hissediyordum sütüm az geldiği için
mavibirruya merhaba kardeşim bir önceki açtığınız konudan hatırlıyorum sizi, nasılsınız bebeğiniz ne durumda merak ettim sizi?😔 inşallah iyisinizdir
cennetomrum mavibirruya merhaba bebeğim hâlâ küvezde durumu stabil 🙏 düşünüp merak ettiğiniz için teşekkür ederim 🙏
Yenianneperci35 cennetomrum güçlü olun ki bebeğiniz de hissetsin 🙏Rabbim yardımcınız olsun🙏 tez zamanda kucağınıza alın
cennetomrum @mervemurat16 merhaba etiketi değiştirmişsiniz prematüre olarak ama benim bebeğim prematüre doğmadı rica etsem düzenler misiniz 🙏