busraaylmz Merhaba kızlar, 😍 Ayin 7sinde dr gittiğimde bebeğimin 1aylik olup 8 mm olduğunu söyledi ama uygulamada adet tarihini 4 ekim yaptıgım da daha henüz 6-7 mm Olduğunu söylüyor Neye göre ayarlamalıyım yanlışlık nerde 🙄
Deletedmom58 busraaylmz Uygulamalar ortalamayı söyler birebir tutacak diye bir kaide ne yazıkki yok. Zaten ufak sapmalar illaki olacak.