Bugün 1 yaşındaki kızımı acile götürdük çok hastaydı. Doktor akciger röntgeni istedi ve ben o telaş ile hamile olduğumu unutup röntgen odasına girdim eşimle birlikte kızımı tutduk röntgen çekilirken.. 10 haftalık hamileyim. Odadan çıkınca aklıma geldi ve çok korkuyorum bişey olmuş mudur.. 4 kere falan çektiler olmadı durmadı kızım çok ağladı ve ben unuttum gebeligimi. 3 4 dk falan durduk durmadık içeride. Şu an çok korkuyorum