gulcin46_ Kızlar 8+3 haftalık gebeyim sabahları özellikle mide bulantısı,gün içinde afederseniz geğirme çok fazla.Kasıklarım da ağrı yok ama bazen sancı oluyor çok nadir bunlar normal belirtiler demi?
EceNaz26 gulcin46_ 9+2 deyim gegirme dışında hepsi bende de oldu dün doktordan geldim sancı yüzünden normalmiş hepsi
esoerlk55 Benimde öyleydi şimdi 10+3 mide bulantısı kaşık ağrısı devam ediyor bugün be dün biraz azaldı kasık ağrısı
gulcin46_ esoerlk55 kasık ağrım çok fazla yok arada oluyor,ama bulantı geğirme hep var bi hazımsızlık