Bu erken doğum belirtisinde kanama yada rahime baskı gibi şeyler de oluyor sanırım internette yazılanlara göre bende onlar yok da sadece sancı var işte. Hareketleri de iyi gibi tekmeleri falan acaba normal de ben mi abartıyorum anlamıyorum ki ilk hamilelik ya evham dan ölücem zaten