Asminsmom2 Nur92 kız benimde bee haftamız aynıymış belim ağrıdı kasiklarim falan sevindim ama gectii🤔😏😏
Momofthemert Bizde 37+0 pırasa olduk bekliyorum herycanla 2. Oğlumu ilikinden dolayı sezeryan olucam 39- +0 a doğum planı yaptık bakalım bi sorun olmazsa o zamana kadar 😍