Arkadaşlar bende kan pıhtılaşması vardı sulandırıcı kullanıp sağlıklı hamile kaldım 9 haftalık hamileyim ve 32 hafta boyunca oksapar iğne kullanacağım rahim dışında miyomum var 6 cm daha önce maalesef miyomdan ölen ya da kanama yaşayanları duymak beni tedirgin etti özelde mi doğumu düşünmeliyim yoksa devlette daha mı güvence de olabilirim sizce?