EceNaz26 hyr deıl ben 2. Ye hamıleyım ozel klınık takıplıyım cumartesı bebegımı gordum doktorum ocak sonu 2 lı testımız var dedı dedım ben ıstemıyorum tamam sen nasıl ıstersen ama mutlaka detaylı ya gırelım olurmu dedı tabı tabı ona zaten gırecegım dedım kızımda da gırdım ama down oldıgu cıkmamıstı dedım guldum yapcak bısı yok olsun dedı almira cok sevımlı cok akıllı dıe guzel seyler solemıstı ☺️ evladıma bısı olsun ıstemıyorum kızım benım ıcın cok ozel birşey kendımı cok ozel hıssedıyorum hemde 25 yasında ozel bı bebıs annesı olmak onunla gıdecemız cok yol var 🫶🏻