Selamünaleyküm kızlar nasip olursa 3 ocakta dogumum var ikinci dogumum olacak yine sezeryan ancak ben ilkinde genel anestezi ile doğum yapmıştım şimdi ise genel anestezi istemiyorum 1 belden uyusturmali var diye biliyorum 1de sadece ameliyat bölgesini uyuşturmak var önümde bu iki seçenek var bu ikisininde tecrübe etmiş annelerim bana akıl verirmisiniz doğumdan ne kadar süre sonra bebeği beslemek gerekiyor genel anestezi bana ağır geliyor kolay kolay kendime gelemiyorum oyzuden bilincim açık olsun istiyorum bebeğimle ilgilenebilmek icin