tugcesakzci Yeni yaptım kahvemi herkese mutlu yıllar 🥰❤️
tugcesakzci Mutlu yıllar herkese🥳
Tubatgn fincanıniz çok güzelmiş nereden aldığınızi sorsam ayıp olur mu ☺️
Nurdann Tabii ki olmaz, hediye geldi bakıp hemen yazıyorum 🤍 Zeziceramic
Tubatgn çok güzelmiş güzel günlerde kullanın 🥰
tugcesakzci