Pamuk Selam güzel kızlarım.Yeni yiliniz kutlu mutlu olsun.Sevdiklerinizle musmutlu yıllar sizinle olsun🤍 Benim uygulamaya göre bir aksilik çıkmazsa 19 Mart görünüyor 🥹 Peki sizlerin tahmini dogum tarihi ne zaman?
12hafsagunkokkaya96 Pamuk 14 Şubat ya da 17 Şubat zamanı girunuyor 3. Normal doğum olacak insllh su gibi kolay doğumum olur 💙🤰🥰🤲
ENOK_0107 Dlnky Nasipse benimde 23 Temmuz görünüyor ama sezaryen olacağım için net bir şey yok tabi 🤍
Burcuzaim 12hafsagunkokkaya96 benim de doğumum aynı günler Allahım kolaylıklar sağlasın sağlıcakla yavrularımızı kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🥰
Ayazinannesi16 Damlaserkan bizimde uygulamaya göre 20 mart.ama sezeryan olursa 13-14 Mart gibi alırız dedi doktorumuz 😍
mhmtsmy Gebes66 ben de bekliyorum aynıyız ama benim karnım baya aşağıya inmiş öyle diyorlar sandım da oluyor