Bende 28. Haftadamda başladı . Korkma canım 36+6 haftalık oldum . Dinlen iş yapma ayakta fazla durma kontrollerini aksatma . Progestan verdiyse kullan. Stres yapma evet stresli geçiyor ister istemez. Ama bak yazan arkadaşlara hepimizin hemen hemen aynı haftalarda başlamış aynı haftalara gelmişiz .