MorKelebek54 Egemoms1303 nerde o eski yilbasi aksaminda yagan kar valla biz sbimlerle son dakilalarda disari cikiyoduk karin icinde griyiduk yilbasina
MorKelebek54 xxR4bia askinda oyle daha guzel olanilirdi, her forum yeniledigimizde 1 dk yagsa felan cok daha iyi olirdu bbiyle devamli olunca cok guzel ama gozu yoruyo valla
MelteM2cck MorKelebek54 umarım inşallah yaa nerde eski günler. Bahardan kalma günler yaşıyoruz hala. Kar gelsin kar 😇🥰