Gulsh61 Şu an bu etkiler çok normal ben 12. Haftaya geldim hala tüm gün uyuyorum neredeyse🥹,ki kanama yaşadıysanız zaten fazla ayakta kalmanız iyi değil bende 9. Haftada yaşamıştım doktorum bol bol yatıp dinlenmemi önerdi kanama alanı kapanması için o yüzden yatıp dinlenmeniz sizin için daha iyi☺️