3kereanne İlk iki kese heyecanımı burada paylaşmıştım.. 1 hafta önce kalp atımları problemsiz olan bebeklerimden birisinin bugünki kontrolde kalbinin atmadığını öğrendik sağlıklı olan 8+5 iken diğeri 7+1 de kalmıştı... Vereni de alanı da biliyoruz ve bilincinde olmaya çalışıyoruz.. Elhamdulillah... Zaten 3 haftadır kanamam vardı iki haftadır iğne + progestan alıyorduk ama nasip, Rabbim 4,5 yaşındaki oğluma, karnımdaki sağlıklı görünen yavruya daimi sağlık versin rızıklarını kesmesin bize bağışlasın, bizi de onlara bağışlasın, Öncelikle sadece paylaşmak istedim, teveccüh edip okuduğunuz için teşekkür ederim.. Dualarınızı bekler, varsa bu konuda tecrübelerinizi paylaşmanızı isterim... Sevgiler..
Kalphanem 3kereanne çok geçmiş olsun Allah yar ve yardımcısınız olsun sağlıklı sıhhatli doğsun bebeğiniz sabırlı olmanız böyle güzel anlatmanız ne güzel maşallah 🧿
Usakli64 Benim de basta ikizdi birini kaybettim ama Allah sabir versin hic dert etmedim digeri sag salim dogsun yeter ki... Kanamayla atildi ve simdi 27 haftalik olduk oglumla❤
3kereanne Allah razı olsun her birinizden, bebeklerimizi hayırla, sağlıkla alalım kucaklarımıza inşaAllah...