Betih03 Kizim oldugunu ogrendm cok mutluyum🤲Bana anlami guzel degisik guzel kiz isimleri onerebilirmisinz tskler 😍
Nazz25 Betih03 bizimde kizimiz olucak insallah 38+2 yiz biz kizimiza arya mila ismini vericez onerebiliriz :)
CooperBaby Nazz25 Ben de Mila koyacagim. Bence etrafta olmayan harika isimlerden biri. Bu arada henuz kiz mi erkek mi belli degil.. Ama kiz istiyorum. Erkege odaklanmadim bile.😂
Zeynepkozan Benim Sare cok hosuma gidiyor saf temiz anlaminda ayrica Hz. Ibrahimin esinin adiymis. Bir de Derin Deniz dusunebilirsiniz 😊