Cansu-can sabahlikli lohusa takimlari çok gereksiz kapaliyim Allah nasip ederse devlet Hastanesi’nde 3. Doğumum olacak doğum için yatış yapıldığında size ordan çıtçıtlı önlük elbise gibi bişi veriyolar sancı odasına eş dışında başka erkek almıyorlar genelde kapın kapalı oluyor ben normal zamanda giydiğim uzun penye hirkalardan 1 tane koymuştum hastane ortamı sıcak oluyor önü düğmeli alt üst takım şeklinde pijama almıştım 2. Dogumdada onu kullanmistim şimdi yeniden alicam yine alt üst düğmeli takım alicam bide lastik toka koyun normal doğumda olsa bana yuzuge varsayinkadar cikarttirmislardi doğumdan sonra kendi goturduginuzi giyiyorsunuz benim normal doğum oldu ama sezaryan doğumda da ameliyathaneye girmek için yine öyle kıyafet verirler kürtaj için yatış yapıldığında da öyle olmuştu ama doğumdan sonra dikis yerleri pijamanin lastik tarafı acitirmi acitmaz mi bilemem sezaryan olacaksanız elbise pijama alın yada varsa evinizde günlük giyime uygun penye elbiseniz onu yanınızda bulunsun diye götürün insan heves hediyor herşeyi ilk hamilelikte falan ama ben çoğu şeyi çocuğuna almayı tercih etmistim bu sefer böyle bişi düşünüyorum
https://ty.gl/4g5bggujkx