Zeynep1121 bende kullanmazdım normalde ama artık dayanamıyodum ağlıyordum. Parolda verdi onuda kullanmadım kullanmadım en son dayanamadım ondanda bi tane içmiştim. İnşallah bişey olmamıştır ama bilmiyorum ki kullanın ya da kullanmayın diyemem, o acıyı bildiğim için. Dayanabilcekseniz almamaya çalışın. Ben o zaman 20li haftalardayım sonrasında magnezyum kullandım baya diş acıma ağrımada iyi geldiğini düşünüyorum çünkü sonrasında öyle dayanılmayacak kadar ağrımadı bi daha.