Ecem_umaymom bende bir evladımı kaybettim 3 aylık idi. Kalbi atıyordu o bile benim için yeterli sebep illa kucağıma almak değil mesele 10.05.23 asla unutmuyorum .. şu an tekrar gebeyim. Bazen konuşuyorum onunla da kardeşin cennette bizi bekliyor diye.. ne olursa olsun unutulmuyor ama asla isyan etmiyorum, kendimi bırakıp hayatı yasamamazlik etmiyorum. Her şey Allahin emrinde.. gönlümü, yavrumu Rabbime emanet ettim. Bana sonsuz bir cennet kuşu nasip etti kavuşacağım günü bekliyorum.. 💜🤲🏻 Başımız sağ olsun..