Selam kızlarr bilmeyen yoktur hamileler arasında pek sevilen bir isim😅 kendi doktorum grip oldugum zaman pek ilgilenmedi bulundugu hastanenin acile gittim öneri yönlendirme vs yapmadı hastaneye yattım kendisi de aynı hastanede ilk dogumumu da o yaptırdı en azından bir geçmiş olsun beklerdim. Bilmiyorum çok mu bekledim bazı arkadaşlarım doktorlarıyla çok çok yakın. Neyse kağan kocatepe hep aklımdaydı bir ona da gideyim dedim ilgili bir doktor ama sürecleri nasıl bilmiyorum olumlu olumsuz deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?