29 haftalık oldular o kadar zor geçiyor ki anlatamam. Psikolojik olarak çöktüm vucudum çöktü. Ağrılar, bebeklere bişey olur mu korkusu, evde hiç bir iş yapamadığım için kendimi yetersiz görme hissi ve daha neler neler. Çok canımı sıkıyor bu durum 😞 benim gibi hisseden var mı yoksa bende mi gariplik var bilmiyorum. Bi yandan hemen doğsunlar istiyorum bi yandan daha çok küçükler diyorum kafamın içi bok gibi