Bende o gün akşama kadar bekledim geçmedi doktora gittim ekg çekti,bebeğe baktı ultrasonla gayet iyi her şeyin bi sıkıntı yok mide ağrıları normal bu da sırtına vuruyor dedi bi iğne yaptı birde mide koruyucu hap verdi sabahları kahvaltıdan yarım saat önce içiyorum iyi geldi çok şükür inşallah birdaha olmaz Allah herkese şifa versin 🤲🏻