Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Osmaniye den kimse yok mu ✔️
Efeeem
🙄
[silindi]
Efeeem
ben😊
Efeeem
[silindi]
nerden kuzum valla çok sevindim 😍
[silindi]
Efeeem
merkez canım sen 😊
Efeeem
[silindi]
bahçeden bende
Omerbetul
Ankaradayim ama doguma osmaniyeye gelcem erzinliyim
Deryaresul
Osmaniye merkez🤗
[silindi]
Deryaresul
hangi doktora gidiyorsun 😊
Efeeem
[silindi]
[silindi]
İbn-i Sina ya gidiyorum cnm Mustafa Özgür e sen hangi doktora gidiyosun
[silindi]
Efeeem
Sedat bey e gidiyorum bende
Mirayyymmm
Ben🤗
nurtpsz
Ben de yenihayattayim Mehmet temel de
Mirayyymmm
Özcan dogan aya gidiyorum ibni Sina hastanesi ne 31 Aralık dogumum var