kbragurses Sezeryan doğum yaptım ilk gebeliğim 2 aydır kanama kesilmiyor doktor kontrollerinde bişey çıkmıyor hormon ilacıyla kesiliyor hapı bırakınca tekrarlıyor var mı başına böyle bişey gelen yardım çok bunaldım
Meyranas kbragurses vala bnm başıma şöyle gelmişti doğum yaptım 15 gün, kanamam oldu sonra 38 günlükken tekrar kanamam oldu 5 aylığa gelene kadar hem ay başı hem ay sonu yani 1 ayda iki kere kanamam olurdu doktora gittim normal dedi .
kbragurses Benim hiç kesilmiyor ilaçla kesiliyor ilaçta bebeğe ektiledigi için 1 hafta kullanıp bırakıyorum tekrar başlıyor emziren anneler için çıkan doğum kontrol hapını da denedik oda maalesef etki etmedi şaştım kaldım