Tugba92 tatlım ben doğum yapalı 2ay oluyor çok araştırmıştım. Gecelik olarak cossybyaqua tercih ettim ama pahalıydı evet, Bone marka aldım bir tane de gecelik o da daha uygundu fiyat olarak. Tuba’nın pijamasını aldım o marka da güzel, LCW’den alabilirsin uygun fiyatlı oluyor orda. Onun dışında lohusam.com, lohusasepeti gibi sitelerin outlet ya da indirimli ürünlerine bakabilirsin. Instagramda 3lü takım satan da vardı çok memnunlardı onlinecamasir.comm diye bir sayfa sanırım en mantıklı bu bak oraya mutlaka ben aldıktan sonra görmüştüm yoksa direkt ordan da alabilirdim. Kolay gelsin 💐