Kbagci 1 buçuk 2 yaşında olsaydı dene derdim oda içinde kalmasın diye ama 5 yaşında bir çocuktan bahsediyoruz artık tad ayırt edebilecek yaşta ve her bebegın kısmeti vardır derler demekki anne sütünde kısmetı yokmuş ilk bebegınızın o yüzden tamamen bu 2. Bebegınıze odaklanın aynı problemı yaşamamak için 💕