Yakut16 Kızlar ikiz olup kaçıncı hafta doğum yaptınız benim doktorum 37 bekleyelım dedı bende şuan 36 haftalık olduk bıde geçen haftalarda sancı çıkmiştı ciğer geliştirici yapıldı arada sancı devam ediyor merak ettiğim bebekler kuveze gırer mı
Fer4h Yakut16 ben 35+4 te yaptım bebeklerden birinin ayağı doğum kanalına girdiği için oldum yoksa daha bekleyebilirdiler bende ciğer gelişitirici yaptırdım küveze girmediler çok şükür sizde küvezi düşünmeyin bile allah yardımcınız olsun
Minigiim-vebenn52 Yakut16 37 de doğarsalar prematüre sınırı geçilmiş oluyo küveze girmezler solunumları gelişmiş oluyo
Kediannesi1 Yakut16 kiloları güzelse enfeksiyon yoksa 37 de doğan bebekler girmez küvöze inşallah annesi çok güzel bir hafta ben 32+3 de doğurdum doktorum 33 ü bari görsek derdi
Esxra Ikizlerimi 38+2 de dogurdum gelmek istemiyorlardi suni sanci bile ise yaramadi en son suyu patlatmak zorunda kaldilar öyle dogurdum😂
Esxra 2erkek1kiz normal dogum planladik ilk oglum normal dogdu ilki dogunca digeri karnimda döndü yarim saat ugras sonrasi malesef acil sezaryene alindim. Yani iki dogumuda yasadim biri normal digeri sezaryen dogdu
2erkek1kiz Esxra anladım canım olsun sağlıklı olsunlarda doğum yöntemi çokta önemli değil benim için yani 💕