Melodimm Kızlar sezeryan sonrası yüksek tansiyon yaşayan oldumu.Benim hiç tansiyonum olmazdı hep aşağı olurdu.Ama sezeryan sonrası yüksek olmaya başladı.Ilac içiyorum.Aranizda böyle olup duzelen oldumu?
aminehumamoms Melodimm merhaba canım geçmiş olsun hayırlı olsun bebeğin doğum yapmışssın nasılsın iyimisin nezaman yaptın doğumunu seni göremedim bayadır merak ettim🥰
Liv3652 Melodimm hemen hemen aynı zamanlarda doğum yapmışız bende 25 aralıkta yaptım ara ara benimde yükseliyor tahliller temiz çıktığı için ilaç da gerek yok dedi doktorum siz nasıl oldunuz
Minigimgelse Melodimm merhaba tansiyon sorununuz geçti mi acaba Benim de aynı şey oldu sezaryen ameliyatından 2 gün sonra tansiyon çıktı 15/10 a kadar cikiyo tansiyon ilacı başlandı Sizin sureciniz nasıl ilerledi geciyo mu merak ediyorum
aminehumamoms Melodimm suyunuzmu gelmişti Ben 19aralık sezeryan oldum çok şükür hemen iyileştim ayağa kalktım pek ağrım olmadı sadece dikişlerimde sızlama şeklinde oldu oda 4 güne geçmişti 🥰 çok memnun kaldım iyiki sezeryan oldum diyorum
Melodimm aminehumamoms Benim şuan sezeryan yerimin ucunda yanma var.Hayir suyum gelmedi.Dolanma yüzünden acil sezeryana alındım.Daha toparlanamadim canım.
aminehumamoms Melodimm o yanma bendede oluyodu başta sızlama şeklinde daha senin çok yeni 5 6 gün sonra azalıyor ağrılar🥰
Melodimm Liv3652 Ben de ne olduysa serumlardan sonra oldu.Ameliyata hazırlık yaparken serum taktilar o zaman tansiyonum yukseldi.Onun etkisi diye biliyorum.InsAllah geçer🤲🏻♥️
Melodimm Minigimgelse 3 4 gündür tansiyom normal şükür.Qaliba geçici.Merak etmeyin.Ben yarın doktora gidiyorum.Doktor tansiyonun duzelmezse test falan isteyecekti benden.Bende gerek kalmadigini soyliyicem.Kac gündür sezeryan oldunuz?
Minigimgelse Melodimm yaa çok sevindim sizin adınıza çok geçmiş olsun 7 gün oldu sezaryen olalı 3. Günde başladı tansiyon yüksekliği 🥺
Melodimm Minigimgelse Benim dahada yukseldi.Ilac içtim.Merak etme.Ilk zamanlar oluyor.Gecmezse doktora söyle.Benim doktorum gerekirse test falan verirsin dedi.
Melodimm Minigimgelse Peki doktor ne dedi?Ben limonlu su rezene nane çayı iciyordum.Ise yariyordu.Bide dinlenmek iyi.Uzan kendini yorma.