HelloooMomy Canım bende ilk gebeliğim de acemiydim ne bilim çift çizgiyi görünce değeri pozitif görünce sevinçten eşimle herkese söyledik ama kursagimizda kaldı sevincimiz kimyasal gebelik oldu düstü ama şimdi eşim diyorsa Rabbim nasip etse ilk 3 ay kimseye soylemicez ben eşimin bilmesini de istemiyorum üzülüyor negatifi görünce ama belli etmiyor üzülüyorum bu baba olmak için can atan eşlere☹️