bussracansev388 evet çok iyilerdi çok memnun kaldım sabaha karşı suyum geldi öyle gittim ve açılmam hiç yoktu suyum geldikden yaklaşık 1 2 saat sonra sancılarım başladı yinede 1 cm dahi açılmam olmadı ebenin adını öğrenemedim o beni duşa girdirdi sırtıma masaj yaptı duştan çıktım ve bi anda açılmam oldu bebeğimi kucağıma sağlıklı şekilde aldım doktorlarda ebelerde çok iyiler özele boşa para veriliyor ben özelmi devletmi arasında gel git yaptım iyiki devlete gittim 2. hamileliğim hayırlısıyla yine şehirde doğum yapıcam 😇