40.Hafta da açılma olmadan suni verdiler . 17 saat beklettiler sonrasında bebeğin durumuna bakarak acil sezeryan yaptılar .sezeryan çok kolay yirmi dakika da olup bitiyor. Devlet hastanesi sonuna kadar normal doğumu ıstiyor ve açılmayı bekliyor doğuran doğuruyor doğurmayan sezeryan oluyor . Senin tamamen doğum aşamasında açılmanın olmasına bağlı bir saat içinde 4 cm de açılabilir hiç belli olmaz . Ama normal doğum da ısrarcı olun sabredin .