Donuss bende ilk oğlumu erken doğum yaptım kordon dolanmasindan dolayı kontrol diye gittim ama kalp atışı vs çok kötüydü serum vs verdiler düzelmedi dopplerden baktilar ordan anlaşıldı sonra da zaten doğuma aldilar ertesi günü 34cu haftada doğdu miniğim 2ci oğlum 38+3gunluktu doğdugunda erken doğum olmadı 🤭