Elifdddd 32 hafta baş aşrım oluyor sabahları kalkınca özellikle tansıyonu ölçüyorum iyi cıkıyor yaşayan varmı normal mi gebelik sehirlenmesi falan deniliyor
Derara Elifdddd şeker kontrolü yapıyor musunuz? Şeker dalgalanması çok baş ağrısı yapıyor. Bu hafta diyet yapana kadar ağrılardan çok çektim.
Mensure1012 Temiz hava almaya gayret edin ve mümkünse bol su için 32.haftamda ben de çok baş ağrısı yaşamıştım geçmiş olsun .