Selam güzel anneler.. Burada arada riskli gebelikle ilgili yazıyordum. Hep sıkıntılıydı gebeliğim. Kasılmalarım ağrılarım. Plasentam çok erken kireçlendi vs.. 34+3 sabahı birden kanlı su boşaldı ve koştur koştur hastaneye geldik. Oğlum da olduğu için okula bırakmak zorundaydık onu. Bildiğiniz 3 saatte hastaneye geldik. Dr muayene etti dedi ki plasenta ayrılmış. Riske alamayız hemen sezaryene alacağız seni. Her neyse ben genel anestezi istedim girdim doğuma. İlkim normal doğumdu. Kimseyi korkutmak değil amacım ama normal doğum gerçekten daha kolaylıkmış kızlar 🥹 Oğlum solunum sıkıntısı yaşayınca yoğun bakıma almışlar. Hala yoğun bakımda. Ventilatörden ayrıldı şükür. Kakasını da yaptı. Ama hafif sarılığı var ve enfeksiyon yönünden takip ediliyor. Emme refleksi çok kuvvetli ama yutma henüz yapamamış. Sadece günde iki kez görebiliyorum. Ah öyle zor ki.. Her ayrıldığımda canımdan can gidiyor. Özlüyorum. Bağrıma basmak istiyorum onu basamıyorum.. Kokusunu içime çekemiyorum. Dualarınıza talibiz güzel anneler, oğluma bir an evel sağlıkla kavuşmak istiyorum.. Allah herkese yavrusuna sağlıkla ve zamanında kavuşmayı nasip etsin..