Mutlumomm Elbistanin merkezinde oturuyorum
Kesinlikle emin bey..
Bus123_ çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için🥰
Aysegullll23 ne demek rica ederim
Susamtanesi-01 daha doğurmadım birazdan gideceğim yarın da 38 haftalık olacağım