Kızlar ya 25 haftalık hamileyim. 21 den beri vajina ağrım çok kötü. Uzun süre oturup kalkınca yürüyemiyorum ama yürüdükçe açılıyordu. Dünden beri çok arttı yatakta dönemiyorum hiç ayağımı yere basamıyorum. 23 den beri de osteocare önermişti doktorum kalsiyum ilacı ama hiç faydası olmadı. Siz bir çözüm buldunuz mu buna Allah rızası için ya