Kadergktg Benim gibi olan varmı 40+2 ara sıra sancım oluyor karnım sertleşiyor, ama devamı gelmiyor sancıların, bebek harktleri de 2 gündür biraz daha azaldı gibi , korkuyorum.
Elffyns Kadergktg bende aynı 40+2 yim karnım çok sertti dün çok ayakta kaldım belim falan çok ağrıdı ama devamı yok aynı sizin gibi ellerim ayaklarım fena şişti ödem oldu artık çok zorlanıyorum Salı günü gel dedi doktorum o güne kadar gelmezse uyarı vercez dedi suni işe başlatacak doğumu galiba
Mjgnfdn Kadergktg sakin kalın 41. Haftada doğurdu bi yakınım 3 cocuğunuda. Geç döllenme olduğunda böyle bi durum olabiliyormuş. Takipte kalın. Acı eşiğinizde yüksek olabilir sancı hissetmiyor olabilirsiniz. Ben suyum patlayana kadar sancılarımı anlamamıştım suni sancı vermelerine rağmen.
Feryes Kadergktg 41+2 den sesleniyorum cidden beklemek artık doğurmaktan daha zor gelmeye başladı dua edelim de kurtulalım en güzel şekilde ya
Kadergktg Elffyns 🥺bende aynı el parmaklarım bile o kadar şişiyorki ödemden resmen parmaklarım acıyor. Diğer yerlerin acısından bahsetmiyorum bile 🥲 bazen inanılmaz aşağı baskı hissediyorum sizde de oluyor mu , sanki o an çıkacak gibi oluyor bebek 😂 ama tabi devamı falan gelmiyor. 2024 ü bekliyorlar herhalde doğmak için 🥲
Birannis 40+3 um bende de durum aynı başka bir arkadaş vardı forumda benimle aynıydı günü gece 12 gibi yazistik gelen giden yok diye gece 3 te doğuma gidiyorum ben yazmış bir anda oluveriyor hersey ya inşallah kolaylıkla dogururuz hepimiz
Kadergktg Birannis 🥹ayy darısı bize gerçekten, inşallah hepimiz sağlıklı güzel bir şekilde kavuşuruz bebislerimize , ben her gün uyurken acaba bu gün doğurur muyum diyerek uyuyorum ama sabah bı kalkıyorum ne gelen var ne giden 😂
Birannis Kadergktg amin inşallah al benden de o kadar bu kadar beklediler inşallah gece 12 yi geçince doğarlar artık 😅
Kadergktg Elffyns benimde ilk hamilelik. 🥲 Aşırı heyecanlıyız hemencik gelsin istiyoruz , bende aşırı zorlanıyorum
Kadergktg Birannis 😂😂ayy aynen . İnşallah bu gece dogururuz hepimiz. Doğuran olursa haber etsin . 2024 ün ilk bebisleri bizden geliyor
Elffyns Mjgnfdn evet bana geç döllenme olmus olabilir dedi zaten ultrason da 3 gün falan geri geliyor dunadet tarihlen göre
Kadergktg Mjgnfdn 🥲 sanırım acı esigim yüksek çünkü sancılarım 140 a kadar çıkmıştı Nst de ama ben sadece bu hissettiğim karın sertligini ve nefes alamama durumunu yaşamıştım. Öyle kötü bişey hissetmedim hiç. Her gittiğimde de alttan muayene edip canımı çıkardıkları için korkuyorum doktora gitmeye de
Kadergktg Feryes 🥲oo doktor bana 41 son dedi. Suni sancı verecekler 4 gün içinde daha dogmazssa. Seni neden o kadar uzun bekletiyorlar
Feryes Elffyns valla hiç bişey demiyor henüz herşey yolunda bekleyebiliriz dedi ama sancım yok artık sıkıldım beklemekten
Elffyns Kadergktg evet ben birde gurbetteyim herşeyi kendim yapıyorum yemek temizlik falan artık eziyet olmaya başladı valla eğilirken canım yanıyor
Feryes Kadergktg 4 cm açıklıkla şimdi yatisim yapıldı ama ben bosnadayim burda Sünni sancı vermiyorlar kendi sancımı bekliyorlar ve sancım çıkmadı yine, biraz kanama oldu o yüzden yatış verdi bakalım kendimi hala turp gibi hissediyorum dua edinnn bana
Kadergktg Elffyns 🥲bende aynı şekilde gurbetteyim , ve eşimin babası ve kardeşi de var. Ev de kalabalık, mecbur daha çok iş yapıyorum şuan. İnşallah bu kadar hareketle dogururum artık 😂